0
Experts
0
klanten
0
jaren in retail
EXPERTISE Partner in end-to-end marketing & retail services
Ons team

ONZE KERNWAARDEN
We zijn competitief, we willen graag beter zijn dan een ander. En we kunnen niet goed tegen ons verlies. ‘De beste willen zijn’ is een collectieve driver die we omzetten in voorwaartse kracht en die maakt dat we onszelf continue blijven ontwikkelen.
DE BESTE WILLEN ZIJN

We hebben een positieve instelling en dragen die ook uit. Naar elkaar, naar onze klanten en naar onze leveranciers. Een prettige samenwerking vinden wij uiterst belangrijk. We geloven dat we met positieve energie de grootste uitdagingen aankunnen, meetings leuker en efficiënter maken en dat dit uiteindelijk zichtbaar is in de projecten die we doen.
POSITIEF

We geven om elkaar, we zijn geïnteresseerd in eenieder met wie we werken en we hebben passie voor wat we doen. We willen niet alleen professioneel zijn, maar ook ontzettend goed werk leveren en resultaat boeken door samen te werken.
BETROKKEN

We durven elkaar de waarheid te zeggen. We durven te ondernemen en we durven voorstellen te doen, soms ongevraagd, ‘off-brief’ of zelfs onorthodox. We zijn overtuigd van onze kennis en vaardigheden en we zijn bereid om de consequenties van het durven te accepteren. Soms boeken we succes, soms falen we.
DURF

UPDATES

7 november 2018 /
Sumis UpdatesIntertoys gaat met nieuwe campagne terug in de tijd
Intertoys heeft de najaarscampagne ‘Als het maar Intertoys is’ gelanceerd. In de campagne, die zich voornamelijk op...
Read more »

5 november 2018 /
Sumis UpdatesCenter Parcs haakt in op herfstweer
Vakantieaanbieder Center Parcs heeft een bijzonder billboard gelanceerd. De tekst en de afbeelding worden pas zichtbaar wanneer...
Read more »

15 oktober 2018 /
Sumis UpdatesOut Of The Box Thinking
Bij Shell staat diversiteit hoog in het vaandel. Het concern wil uitdragen dat iedereen er welkom is...
Read more »